BELLY PROGRESS

HAHA, det här var ju askul. Hittade lite bilder där man ser ganska tydligt hur min kropp förändrats det senast året. I varje fall magen och att jag förlorat mycket underhudsfett. Var bara tvungen att dela med mig, även om det är lite jobbigt. Men jag hoppas det kan motivera er en smula!
 
Första bilden är tagen i mars 2012. Den andra bilden är tagen i juni 2012. Den sista bilden är för några dagar sen alltså januari 2013.
 
Det har alltså tagit TID mina vänner, jag tränar ändå nästan varje dag och även ganska hårt. Dock så hände det väl mest i höstas, har haft mina abs ett tag nu, och dom har kommit och gått lite mer eller mindre, men än så är vi inte nöjda! Men när är man det egentligen :')
 
Hur många kilo skulle ni gissa på att jag gått ner?



Kommentarer
Linn

Hej :) vad heter du på insta?

Svar: idabergmans heter jag :D
idabergmans.blogg.se

2013-01-22 @ 02:05:47
Anonym

Ca 7?

2013-01-22 @ 09:10:32
sara

när ska du skriva inlägget om hur du gick till väga? från dag ett till idag? hur du tränar, tränade, åt och äter. Vill veta allt allt! och vad man kan göra för att få en vältränad kropp, hur man ska träna, äta och vilka övningar man ska göra osv. :)

Svar: Håller på med det!! Kommer snart :D :D
idabergmans.blogg.se

2013-01-23 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback