Angående Miami

Miami närmar sig med stormsteg.. Bara några dagar kvar! Igår satt jag och pratade med henne jag ska bo hos när jag är där nere. För er som undrar så är det mitt exs mammas gamla bästa kompis. Haha, ganska sjukt jag vet.. Hon var här i Sverige och hälsade på för 1,5 år sen när jag och Dany var tillsammans, och bodde hos dom i två veckor. Då lärde jag känna henne. Riktigt imponerande tjej alltså, hon är typ min förebild, otroligt inspirerande och framgångsrik kvinna som lyckats hur bra som helst här i livet och verkligen står på egna ben. Älskar det!! Sånna människor gör mig inte avundsjuk, jag blir inspirerad! Hon får en så motiverad till livet. Att allt är möjligt. Allt går! Är verkligen fascinerad av vad hon åstadkommit och är otroligt tacksam och glad att hon mer än gärna vill hjälpa mig! Hon är så otrooooligt snygg också även fast hon är snart 50..... Verkligen ofattbart, ni får väl se någon bild sen. Så vill jag också se ut i den åldern!!!
 
 
Hon bor typ i de finaste området i Miami i en stor lägenhet. Herregud vad kul det ska bli att få komma dit! Kommer även blogga där ifrån eftersom hon hade internet så kommer ta med mig datan och dela med mig av vad som händer! Kul va? ;) Då kommer det roliga, intressanta inlägg kan jag lova! Kan inte fatta det, har velat åka till USA i hela mitt liv och NU helt spontant från ingenstans så drar jag bara...ensam! Sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback