Yacht show

Hejhej bloggen!
Idag har vi vart på yacht show som var i inne i south beach, var väl ingen höjdare, vi trodde det skulle vara lite roligare men aa vi såg massor med coola båtar iallafall. Annars har det vart så himla kallt idag! Det har varit soligt men det har varit riktigt blåsigt och kallt. Sen satt vi och åt (jag åt två hamburgare) alltså feeet jag är. Dom är också chockade över hur mycket jag äter, jag med!!!!! Förstår inte hhaha, it never stops.. Köpte massa kakor och godis påvägen hem också så ska svulla hela kvällen. Men ska nog försöka vara bättre imorgon får ju ångest då jag kollar alla bloggar där alla äter nyttigt och tränar och så, så kommer jag här och bara äter skräpmat och inte tränat på hundra år typ. Men jaja!
 
Nu har vi hämtat Chris också och nu är vi hemma hos dom igen och ska bara chilla här hemma, tycker om dom här så himla mycket, så fina människor. Vill typ ta med dom hem haha. Men imorgon checkar jag in på hotell, ska bli rätt nice det med!
 
Slängde ihop ett litet collage med bilder från Miami hittils, bara några enstaka, mer kommer självklart! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback