WEDDIIIIIING!

Nu har jag jobbat 17-22 också! Gick bra, jobbade med min wifey Natta så då är det aldrig några problem! Trivs ju bra på mitt jobb ändå. Fick även reda på att min syrra ska GIFTA SIG!!!!!! Hon fyller 25 år idag och hennes kille har friat till henne.. Alltså fyfan vad romantiskt! JAG DÖR! När någon annans lycka kan göra en så glad.. Är så otroligt glad för deras skull. Dom är verkligen värda det bästa i världen. Så mycket som min syster gott igenom alltså, är så jävla stolt över henne hur hon tagit sig genom allt och att hon står där hon gör idag! Världens bästa!
 
Fyfan vad glad jag är jag ska få vara brudtärna och få planera möhippan! Alltså sååå kul och jag har aldrig ens vart på ett bröllop tidigare! Ååååå!!
 
Blir nästan avis alltså, alltså har så svårt att fatta den där känslan när man känner verkligen att man vill spendera resten av sitt liv med någon till 100%. Det finns inga tvivel, personen är allt, och man är allt för denna personen. Sedan att gifta sig... Visst det är väl inget man måste, men det är fan något jag vill göra, ska ha mitt sagobröllop!!! Först måste jag dock hitta den "perfekta" mannen, jag vill ha den fiiinaste ringen, fiiiinaste klänningen, fiiiinaste tårtan, bröllopet ska verkligen vara magiskt, som på film! Ååå :-) men inte än!! haha!
 
Ska göra allt jag kan för att min syster ska få världens bästa dag! <3 <3 <3
 
 
 
 
DETTA skulle jag gilla.... Men då ska vi inte tala om min klänning :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback