Valentines day

Hallå igen!
Fortfarande hemma hos Chris. Han ska ju snart iväg för fotograferingen över helgen. Kan ju erkänna att det inte känns jättebra att stanna här själv haha :( men har inte så mycket val alltså, usch! Ja ja. Jag har pratat med mamma också, vet inte om man ska boka om flyget så man kommer hem tidigare, men tror inte det, vill ju stanna helst.. Men ska avvakta och se lite hur jag känner. Det är ju ändå två veckor kvar, känner mig lite påträngande. Fattar ni hur jobbigt det är bara att inte ha någon att prata svenska med fyyyy!!

För dom som undra hur jag känner Chris så är det faktiskt via instagram! Haha vi prata bara lite smått innan jag åkte ner och sa att vi kanske kunde ses och han kunde visa mig runt lite eftersom sherry jobbar vissa dagar. Inget speciellt liksom. Sen träffa jag han en kväll bara spontant för jag var ensam en kväll och vi hade jätteroligt ihop och gillade att umgås med varandra så vi har träffats några gånger efter det. Det var även han och hans systrar + deras söner som jag var med igår då hon jag bodde hos kicka ut mig. Han är en jättebra person verkligen :) Glad att han hjälper mig.

Sen här har ni en bild på honom, hade ingen egen bra bild förutom den från stranden och han har mest modell foton så haha :)




Kommentarer
H

God daaaaamn!!!!! Vilken hottie!

Svar: Ja men visst ser han bra ut! hahahha :D
idabergmans.blogg.se

2013-02-14 @ 20:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback