Uuuut



*

Hej vänner! Skit ful sista bild HAHAH orkar inte men ville visa vad jag hade på mig! :) Fick med mig en hel del fint idag från dagens shopping, fick flera fina toppar och klänningar med mig hem, plus lite mumsigt från victorias secret. Kul kul, något som är intressant att se? Har nog dock inte orken att fota det och så nu men ni kommer få vart efter antar jag :)
 
Nu är jag snart färdigfixad och jag ska strax träffa en svensk här från Miami som några vänner till mig kände, varför inte liksom haha :) Vi ska äta! Hungriiig... och dricka yeyeye.
 
 



Kommentarer
Anonym

Jag tycker du ska fota kläderna! Och vem är det du träffade? Pluggar den eller jobbar personen i Miami?:-)

Svar: Ska göra det sen :D Jeff en kille som bodde i Väsby förut men nu bor i Miami han är amerikan också och jobbar här och bor här med sin familj :)
idabergmans.blogg.se

2013-02-20 @ 14:10:56
Anonym

När åker du hem?

Svar: Åker hem den 25e och är hemma i Sverige den 26e :)
idabergmans.blogg.se

2013-02-20 @ 14:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback