Utslängd

Har haft lite strul här i Miami. Hehe, ganska mycket faktiskt. Tyvärr. Jag har blivit utslängd av henne jag bodde hos här. Inte kul alls! Fattar inte ens hur man kan göra något sådant till någon man vet är ensam och endast nitton år gammal då man är så långt hem ifrån. Hur har man hjärta till att göra det? Behöver väl inte gå in på detaljer, men vi tänker väldigt olika och jag vill ändå inte bo där längre. Känner mig inte välkommen så, ja sånt händer? Eller? Är fan fortfarande i chock haha.. Så jag får bo hos Chris och hans systrar nu tills jag åker hem. Känner knappt dom liksom men jag uppskattar det sjukt mycket. Chris ska imorgon åka till Puerto Rico i tre dagar och jag ska typ stanna här med hans systrar som jag träffade för första gången IDAG... Känner mig ganska liten i världen just nu haha :-( men det löser sig, dom är riktigt snälla. Fatta om jag inte hade haft dom vad skulle jag gjort då? Som sagt, vissa människor alltså..... :-)

Ja ja inga sura miner nu, jag får se det positivt. Delar med mig av lite bilder från dagen.




Kommentarer
Alice

Omg vafan säger du!!! Är hon dum i huvet eller hur fan tänker hon??! Jävlar asså... En ung tjej som dig hur fan vågar hon... När kommer du hem då?? <3<3<3<3 love!!

Svar: I knoooow psychobitch!!!!!!! helt stört fattar inte hur man kan hon är liksom 50 ba tjo! hahah då borde man veta bättre. Jag kommer nog hem den 26e ändå, vill inte åka hem tidigare! :) <3 <3 <3
idabergmans.blogg.se

2013-02-14 @ 08:40:18
Nathalie

Men oj!!? Trist att det skulle bli så.. hoppas du kan njuta av dina sista dagar hos Chris :)
Fina bilder du har tagit! Ha det bäst!!

Svar: Jaaaa skit knäppt. Men klarar mig! Jaa tack så mycket!! puss
idabergmans.blogg.se

2013-02-14 @ 09:09:42
Anonym

Men va? Oj vilken tragisk människa. Vad hände?

2013-02-14 @ 14:21:40
Anonym

Vem är han Chris? Är det en vän till hon som slängde ut dig?

Svar: Neee det är en jag lärt känna själv här nere :D
idabergmans.blogg.se

2013-02-14 @ 14:22:48
V

Vf tar du inte in på hotell?

Svar: Det är svindyrt här har inte så mycket pengar eftersom planen var att jag skulle bo där. Men jag tror jag kommer ta in på hotell snart ändå, det får lösa sig typ. haha
idabergmans.blogg.se

2013-02-14 @ 22:40:56
Anonym

Vi blir ju nyfikna (hon kommer ju ändå inte att läsa din blogg ;ppp).
En normal person hade ju slängt ut ngn om den missköt sig men du känns inte som en person som skulle bete sig dåligt hos ngn man får bo hos. Jag gissar att hon är/blev avundsjuk på dig? Snälla svara

2013-02-15 @ 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback