Trött

Igår drog jag och Jeff och käkade middag och drack stoooora drinkar, 2 stycken räckte gott och väl och bara satt och snacka skit. Sen kom även en av mina amerikanska vänner som jag lärt känna här nere och sällskapade oss och därefter drog vi till W. Ville dra någon annanstans men eftersom att det var tisdag så är det tydligen där man hänger då haha! Olika klubbar varje dag, och det var smockat. Fick lite klaustrofobi typ och det var så mycket folk så man knappt kunde röra sig så tyckte inte det var jätteroligt. Men vi drack och sen gick vi utanför klubben och bara tog det lugnt i loungen för att sedan bege oss till donken (haha)..... :( Somnade strax innan fem imorse och gick upp vid 9 typ, kan knappt sova då jag druckit och då gick jag och Jeff och käka frukost på en restaurang och gick sedan till stranden några timmar då det var soligt :)
 
Nu är jag hemma igen och jag är sååååå dööööd så ska unna mig själv en powernap tänkte jag. Tror jag kanske ska ut ikväll igen med amerikanska kompisen men då till ett annat ställe. Tror dock att jag inte kommer dricka så mycket då, bara någon drink.. Men you never know!!! Får se vad jag gör.
 
Sitter hela tiden och tänker på hur mycket jag inte vill åka hem, hur bra jag trivs här, hur jag ska flytta hit osv. Sjukt. Det är så komplicerat, det är inte lätt att flytta till USA, men ska jobba på det.
 
Tumblr_lwxae05li51r0sr5fo1_500_large
 
Varför skulle jag vilja lämna detta paradis?! Seriöst, Miami har allt.. Stranden, shoppingen, festerna....... dör



Kommentarer
Lanja

Fin blogg !!!

2013-02-22 @ 14:42:46
URL: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback