Träningspar

Åå! Vad jag har träningsabstinens.
Dagar utan träning: 2. Dagar med ångest: 2. Dagar jag legat hemma: 2.
Så sitter man och kollar på gladiatorerna. Tjejerna är ju inte något som lockar direkt hehe, den där kattbruden, jag menar WTF?! Men finns ju en del hunkar där ändå, iallafall bra kroppar! Killar med bra kropp = viktigt! Iallafall nu för tiden. Eller snarare en som tränar!! Skulle aldrig kunna vara tillsammans med en kille som inte tränar nu tror jag. Jag vill ha min beast och någon att dela mitt intresse med :) haha! Sen så vill man ju inte vara hurtiga bruden medans killen ligger hemma och käkar chips liksom :/ Funkar inte! Inte för att jag direkt letar efter någon just nu, klarar mig väldigt bra själv. Det är skönt, man har frihet. Meen någon gång! ;) 
 
NEJ MEN ÄRLIGT.. Älskar gulliga träningspar! Inspirerande, romantiskt.. :) Man blir lite extra åh-ig av sånna! Hahaha. Hur som helst.. Jag hoppas jag mår tillräckligt bra för att gå till gymmet imorgon! Måste!!!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback