Sunday

Hello friends! Fan vad dagarna går fort alltså. Igår var jag på stranden som är i South Beach med Chris, det var typ underbart. Ligga på stranden med bra sällskap, då är man nöjd! Så var där större delen av dagen sen så blev det lite kyligt och då åkte vi och åt och sen satte oss på ett ställe och rökte vattenpipa och bara satt och prata. Vi satt och prata om livet mest i allmänhet, sen skjutsa han hem mig och jag fick sova lite!
 
Trivs så bra här nere, helt sjukt.. Nu tror jag att jag ska till stranden som är här där vi bor strax, måste bli brun! Kände mig som ett spöke bredvid Chris igår som ärligt talat är brun som en pepparkaka..........Måste ta mer bilder också :) Blir inte samma sak då man är själv haha. Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback