Sista jobbdagen!

Sista jobbdagen innan Miami avklarad. Gick jättebra, åt alldeles för mycket godis. Kan ju bara inte låta bli :'( Det där sista kämpandet och krigandet innan resan gick ju inge vidare, allt förstördes för att jag blev sjuk! Innan hade jag allt under kontroll, jävla skit! Haha jaja skitsamma ska va hyfsat duktig nere i Miami ändå, inte frossa för mycket. Alkohol kommer det väl bli, men inte i mängder tror jag. När jag kommer hem så vill jag också satsa 100% på träningen. Dvs, inget vilt festande osv. Det är underbart att vakna upp lördag/söndag och må toppen för att sedan dra till gymmet! Men det är just kvällarna som är problemet! Måste hitta några som är på att göra det med mig bara, hur kul är det att sitta ensam en hel helg liksom. Känns som att så fort ingen dricker så ligger alla ensamma hemma. Tråkigt. Finns väl annat att göra..? Eller man kan väl iallfall vara hemma tillsammans! Haha. #sällskapsjuk

Men shit vad nervös jag börjar bli nu, kan inte fatta det herregud! Men ska bli så kul ändå, kommer bli en upplevelse för livet. Är ändå glad att jag vågade detta och ska bli skönt att få komma bort till en helt annan kultur med massa nya människor!

Imorgon är det dock fööör mycket att göra. Ska försöka hinna blogga emellan allt, det ska nog inte vara något problem! Men har en viktig dag framöver, så måste lägga mig i tid idag, även om jag inte vill! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback