Sista dagen

Hej *ledsen*.. Sista dagen nu då.
Igår drog vi till SLS som är som en mini förar klubb på ett hotell, riktigt bra ställe att börja på! Vi träffade några roliga och blev bjudna på massa champagne. Sen lämnade vi dom och drog till Mansion istället där vi fick gå in som vip = gratis drinkar och avdelning typ. Mycket bättre än att bara stå mitt i klubben, Så vi dansade och drack ett tag men ville ändå gå ut och utforska klubben lite och vi gick runt och hamnade sen på den andra VIP avdelningen hahaha, orkar inte. Den var bättre också för där stod man liksom över alla och kunde titta ner på allt folk typ.
 
Vid halv 3 fick vi nog och ville dra vidare och blev istället en biltur i en skitsnygg cab-BMW med dunkande musik och mcdonalds haha. Men vi avslutade kvällen på Cleverland som är en utomhusklubb kan man säga men inte lika drag som dom andra. Perfekt om man vill kunna sitta och prata med dom som är där och är lite trött, vilket vi var! Så stannade där någon timme innan jag pallrade mig hem typ 5 på morgonen.
 
Nu ska jag gå och köpa frukost och försöka få tag på Madeleine, blev bjudna på en fest på en fet båt och på poolparty idag!! Svåra val va :) Haha... Har även saker jag måste köpa innan jag åker :( ååå......
 
Någon random kille som dök upp då vi skulle ta bild på hotellet haha!

Madeleine och jag inne på Mansion 


 
Från ena vip delen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback