Resfeber?

Godmorgon mina vänner!
Söndag idag, skönt att vakna upp pigg och kry! Idag står träning och jobb på schemat. Sedan är det så mycket jag har nu innan resan. Seriöst!! Måste packa, städa, träffa pappa, träna (igen), köpa lite småsaker, måste göra en extreme makeover på mig själv HAHA, sen har jag två möten imorgon också! Seriöst streeess :D Men inga problem Ida fixar, ska trots allt inte packa så mycket så det lär inte ta sån tid iallafall!
 
Förresten, eftersom jag kommer resa själv i 14 timmar cirka på tisdag.. Har ni några bra tips på att underhålla sig själv bortsett från musik? Ska köpa en bok. (HAHA, alltså jag och böcker går inte ihop, endast för att fördriva tiden!) Sen tar det stopp. Vad fan ska man göra! Hoppas dom visar bra filmer på flyget :( Kom gärna med tips, ni som brukar flyga själva vad gör ni?! Mobilen lär ju dö innan halva resan ens gått.....
 
Jag har rest själv en gång tidigare, men det var till Berlin, inte samma sak riktigt.. haha, och NI SOM VART I MIAMI! Fram med era tips! Tvivlar dock inte på att jag kommer missa något eftersom jag har min egna guide som bor där, men ändå! :D haha
 



Kommentarer
Bea

Hej! Min bror bor i denver så jag flyger ofta dit. Lite längre flyg än till miami dock, men att flyga långt är jättejobbigt så det bästa brukar vara att sova så mycket som möjligt på flyget, då brukar man inte heller bli lika jetlagad. Jag brukar köpa Calma, de är ett tugummi för åksjuka, finns att köpa i kiosker på arlanda eller apotek. Dom gör så man slipper bli åksjuk förstås (inget som jag lider av) men man blir också sömnig! Första gången jag använde dem blir man lite avdomnad i käften (cool känsla haha) och sen astrött! Sov minst typ 6 timmar! Sen är de skönt med öronprpppar så man slipper bullret o gärna ögonbindel också :P man ser väl lite rolig ut men vem bryr sig! Vad långt det blev haha. Men lycka till med resan! Älskar din blgg och fått huuur mkt träningsinspo som helst! Puss o kram

Svar: Åå tack för tipsen! Kanske ska prova dom där tuggumminen! Haha! Kommer nog ha svårt att sova bara :( Men får verkligen försöka alltså haha kanske är bra om jag sover dåligt natten innan? :O
Men åå tack så jättemycket! Gud så bra att du har fått det!! :D Glad jag blir!! Tack igen för tipsen! Puss och kram!
idabergmans.blogg.se

2013-02-03 @ 14:49:30
Bea

Ja men så brukar jag också tänka! Att sova mindre natten innan, de blir ju oftast så ändå, nervös och allt :) följer dig på instagram, beilull heter jag! Juste tycker du måååste kika in en underkläderbutik som heter La Senza, tycker de har myycket finare underkläder än vs! :) Puss ha det bra!

Svar: Ja men precis, jag sitter uppe nu! Haha kommer nog ha svårt att somna ändå ;) Åå vad kul jag följer dig nu också :D Roligt att veta vilka man pratar med! Och tack för tipset ska definitivt kolla upp det :D Underkläder får man aldrig gott om!! Tack så mycket puss och kram!
idabergmans.blogg.se

2013-02-04 @ 11:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback