Nu så..

Har duschat, skrubbat hela kroppen, haft hårinpackning, rakat benen, filat fötterna, färgat ögonbrynen smörjt in mig.. Nu känner jag mig fräsch och ny! Ska bara måla naglarna sen är jag "klar" haha.
 
Har vart riktigt duktig med packningen. Har bara packat halva väskan. Gaaalen. Men vet ju att jag kommer köpa massor där så det är ingen idé ändå. Vill typ inte lägga mig, för det känns som jag glömt något superviktigt såklart. Men när känner man inte så? Haha. Om cirka 5 timmar ska jag vara på flygplatsen.. Men lika bra att sova dåligt nu så kanske jag får mig sömn på planet.
 
Tidigare idag så sa jag hejdå till Natta och Marre, började grina alltså! Fyyyyy vad larvigt! Blir alltid så haha.  När jag åkte till Thailand för 2 år sen så sa Natta hejdå till mig innan jag hoppa in i taxin till arlanda. Det var det värsta. Vi bölade som två idioter, som om vi aldrig skulle ses igen! Sen hoppa jag in i taxin så vinkade vi till varandra tills vi inte såg varandra mer. HAHAH, som på film alltså, fortsatte grina när vi åkte iväg. Det enda som saknades var bakgrundsmusiken ;) Men Natta är bäst i hela universum och vi ses ju liksom typ varje dag och pratar hela tiden, då blir det lite känslosamt! Hon är min wifey! Kommer sakna alla mina vänner som fan. Men fan vad tårarna kommer spruta imorgon då jag säger hejdå till Mamma. Herreguud! Har fått många fina hejdå sms och sånt idag, blir så glad.. Har så fina vänner!!! <3 <3 <3 Ska försöka få mig lite sömn nu! Hörs imorgon, iiiihh!!!!!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback