När jag började träna

 
Skitspinkiga och klena armar, och sen satt allt fett som fanns på magen och låren haha. Nu är det mer utjämnat! Jag har synliga muskler och är mycket mer tight. Tycker man ser det bara på den här bilden, ser så liten och oerfaren ut haha!! 
 
Och till dom som tycker jag är för smal på överkroppen och tror det är för jag tränar mycket kan ju bara kolla här då jag var bara ben utan muskler haha, ser mycket bättre ut nu :) Alltså träningen = FÖRBÄTTRING!! Men många som plötsligt väljer att tro annat. Men har alltid tyckt min kropp vart opropertionerlig, men sen jag börjat träna och valt själv var jag vill bygga osv så ser det bättre ut! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback