My best friend

Märks att jag inte tränat på 3 veckor. Fy helvete vad svag jag var. Inte roligt! Skakig i hela kroppen. Har ont redan. Haha. Men nu är man igång igen iallafall, nu ska semesterkilona bort! 
 
Träffade min babe natta sen, hon åt middag med mig och mamma och hon fick lite presenter och så och vi satt och prata som bara hon och jag kan. Gud vad jag uppskattar henne som vän, hon är helt underbar! Vi är väldigt olika men ändå så lika, världens bästa hon är verkligen guldvärd. Riktigt stark person och världens omtänksammaste. Skulle aldrig byta ut henne mot något alls i världen!!! <3 <3 <3 <3 <3
 
Är så trött och jetlagged. Har haft en bra första dag här hemma, har saknat mina vänner, är glad att jag har så många fina människor omkring mig. Men kan självklart inte låta bli att sakna Miami, planerar redan min nästa tripp dit! 
 



Kommentarer
natta

åh sötis, detsamma till dig!! jag älskar dig<3

2013-02-27 @ 07:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback