Music make you lose control

SNÄLLA NI! Jag behöver verkligen grym musik. Ge mig tips! PÅ ALLT!
Speciellt bra träningsmusik, utan bra musik = GÅR INTE TRÄNA LIKA BRA! Jag har tröttnar på typ allt jag har och är i stort behov av nytt. Men sen bra musik i allmänhet, snälla ge mig! Är just nu dock verkligen inne i en hip hop period, men gillar allt annars! Brukar få ryck också och bara lyssna på gammal musik helt plötsligt, men gillar musik med mening.
 
Här har ni mina favvolistor:
Workout Musichej noppen
 



Kommentarer
Sabina

The wanted - i found you
The wanted - glad you came
Amaranthe - enter the maze
Amaranthe - hunger
Black veil brides - in the end
Halestorm - i miss the misery
Inna ft. play&win - inndia

2013-02-02 @ 13:29:15
URL: http://sabinaleinonen.blogg.se
lovisa

foo fighters - the pretender

2013-02-02 @ 14:18:13
H

Thriftshop - Macklemore

2013-02-02 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback