Money on my mind

 
När jag vaknade så drog jag till starbucks och köpte med mig frukost och gick sedan ner till stranden och låg där en stund tills Abbi ringde och fråga om vi skulle äta, så blev bara en kort strund på stranden sen gick vi och åt och pratade om gårdagens bravader.
 
Hennes vän som vi var med är svinrik och äger 6-7 hotell i new york osv osv.. Han gillade verkligen mig och större delarna av våra konversationer handlade om vad han ville köpa till mig. Alltså människor är så sjuuuuka. Han skulle flyga mig från Sverige till New York i förstaklass för att åka och shoppa, slutade jag röka så skulle jag få en porsche av han i new york, han erbjöd mig att bo i en svit nu istället för mitt hotell, han ville shoppa kläder med mig, ta ut mig på Miamis exlusivaste restauranger, ta med mig på spa... Alltså listan är oändlig. Det var inte bara snack heller. Han var superallvarlig och ville boka biljett till mig till new york IDAG redan. Men jag klarar inte av sånt där. Tyckte det var ganska roande att lyssna på men det äcklar mig. Det är som att dom köper andra människors vänskap/kärlek och de är medvetna om det också. Det är helt normalt här också, pengar pengar pengar pengar är allt man hör folk snacka om.
 



Kommentarer
DArling

Kom in på din blogg av en slump, och måste bara säga att du lever mitt drömliv haha nu när du är i miami. Har varit min dröm i flera år men eftersom alla är så tråkiga i mellanmjölks sverige, INGA av mina vänner är sugna på det, så blir det aldrig av, läste igenom alla dina inlägg och bara åh.....haha

Svar: Är de så? Jag känner samma!!! Det livet jag lever nu är på god väg som jag vill leva!Men det är bara åka själv, jag åkte hit själv då jag fick nog och jag har aldrig haft en bättre resa. :D Sen vill jag flytta hit och det är lite jobbigare kanske jag önskar också jag hade någon svensk som ville samma men du kan ju alltid kontakta mig på fb eller mail annars för jag kommer definitivt komma ner flera gånger!:D
idabergmans.blogg.se

2013-02-23 @ 00:22:10
URL: http://www.princessdarling.devote.se
DArling

Problemet är att jag inte är en sån som vågar åka själv har alltid varit för bekväm haha. Ja att flytta dit är ju stort det var därför jag först ville dit för att se om det är livet för mig och när jag läser din blogg verkar det vara det. Ja låter super kul ju! Det ska jag absolut göra, du ska inte ner i sommar kanske? :)kram

2013-02-24 @ 21:48:44
URL: http://www.princessdarling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback