Mitt i all hets

Okej mitt förra inlägg skulle vara uppe kl 9 imorse.... Ja ja mitt möte gick superbra kan berätta mer sen. Efteråt blev jag bjuden på lunch hemma hos Marre eftersom pappa var tvungen att åka till Örebro. :( Sen skulle jag på annat möte men blev värsta missförståndet pågrund av ändrad tid, sjukt jobbigt.. Så ska dit nu snart igen, sen direkt efter blir det gymmet! Skööööönt. Blev på dåligt humör då jag kom på att det var ett missförstånd så gick och köpte jätte jätte jättemycket godis. Ätit som en jävla gris! Ångest nu. Haha men orka bry sig egentligen, det var sååå gott!!! Sovit så dåligt inatt pga allt jag legat och tänkt på så är så himla trött just nu.. Men är bara att köra på! Efter gymmet blir det packa... Herreguuuuuud orkar typ inte hhaha..




Kommentarer
Elsa

Hej :)
Din kropp är verkligen to die for! Men du verkar äta
ganska mycket godis och sånt ändå: Har du bra ämnesomsättning eller är du väldigt "liten i maten" övrigt?
Hoppas du får det underbart i Miami!

Svar: Heej! Tack fina du! Ja jag äter inte alltid så bra. men oftast är jag nog duktig ändå hyfsat iallafall haha och unnar mig nog bara lite för ofta men.. Äter inte små portioner, kan inte det heller. är väldigt hungrig av mig! Men tränar hårt så förbränner mycket :) Har väl inte den bästa ämnesomsättningen, men den är nog högre än normal i alla fall. Jag kan bli lite mullig men jag tror jag har väldigt svårt för att bli mer än så, gick inte upp så mycket mer i vikt även fast jag åt pizza och skit flera dagar i veckan förut! Men just för att ha då jag har "som bäst" kropp enligt mig, så måste jag vart duktig under ett tag i alla fall. Så jag vet inte, är lite mittmellan tror jag, men har helt klart ingen superomsättning för när jag var i norrlnd och åt jättemycket så gick jag upp tre kilo på 3 dagar haha och då såg man verkligen skillnad! :) Dåligt svar nu förlåt :( Hahaa :D
tack så mycket sötnos!! :D
idabergmans.blogg.se

2013-02-04 @ 16:30:49
Marlie

Fungiée gooott!!!

2013-02-04 @ 21:21:26
URL: http://marlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback