Min nuvarande bild av Miami

Miamiiii.. Jag älskar det ja det gör jag! Tänkte bara berätta lite om min bild jag fått av Miami/Usa..
 
Här handlar allting om pengar. Tjejerna vill ha de rika männen och är du kille utan pengar så är du inte så mycket här. Helt sjukt, det är inget man bara säger, det är verkligen så! Pengar är det alla pratar om.. Känns som killarna vet om att de flesta tjejerna bara vill ha pengar också och att dom kan locka med det också. När jag var i ett köpcentrum häromdagen så stod jag och kolla på några michael kors väskor i skyltfönstret medans jag stod och åt så kom det fram en kille till mig och ba: Vill du ha någon av väskorna? Jag ba: öööööööööööööö okej! Skit konstig sen ville han bjuda mig på middag, kan ju tillägga att jag var nykommen från stranden osminkad och helt sliten haha och det är alltid då folk kommer fram, men fixar mig ju bara då jag går ut ioförsig!
 
Hur som helst, när man är ute och festar så festar dom inte som oss i Sverige, tycker jag iallafall! Här tar man ofta bilen när man går ut och dricker inte ens och sen går hem, tycker det är helknäppt! Eller så dricker dom några drinkar bara sen åker dom hem med bilen, helknäppt tycker jag haha. Men det är nog för man åker bil överallt, alla har typ körkort och bil för man går inte runt här och det är inte så poppis och ta bussen heller. Folk är så lata! Man tar bilen överallt! Det finns till och med drive thru-bankomater haha! Skit kul.
 
Sen det här med att alla är sociala, det älskar jag! Ingen är blyg. Sen jag kom hit så har det nog minst vart 2 personer per dag som kommit fram och pratat från ingenstans. Skit knäppt men jag gillar det. Här händer det hela tiden men i Sverige vågar fan ingen, sjukt tråkigt!!
 
Här om dagen vart jag även tillfrågad om jag ville följa med till New York i två dagar och sen komma tillbaka hit. Jag ba hehe. Den här killen träffade vi senast vi var ute och han följde med oss. Var tvungen att tacka nej, liksom hallå... HAHA hade väl vart kul ioförsig men jag har ju ändå bara kläder för Miami, knappt det, i New york är det snökaos! Fick skjuts hem av han en kväll och killen behandlade mig som en drottning. En äkta gentleman verkligen! Han kom och öppna bildörren åt mig på andra sidan och allt :| JAG VET INTE KANSKE BARA ÄR JAG SOM ÄR CP?! Jag blev skitpaff jag ba men herregud vad han överdriver hhahahaha! Men prata med Sherry och hon sa att alla killar gör så här nere och om dom inte gör så så blir tjejerna arga. Jahaja :-) Tror dock det mest handlar om de här rika människorna haha vet inte varför..
 
Hur som helst så tycker jag det är otroligt spännande att verkligen få lära känna den här kulturen, jag tvingas göra så mycket då jag är själv men jag tycker det är kul, har redan lärt mig mycket nytt på engelska, jag är mindre oblyg och det är så roligt att träffa nya människor osv och se vad som händer, jag kommer lätt komma tillbaka! Denna stad har tagit mig med storm :-) Har ju planer på att flytta hit ett tag, men we'll seeee! Det kommer iallafall ta ett tag innan något händer!
 
 
puss från miami!
 



Kommentarer
Jannike

Shit blir sjukt taggad på att dra dit när jag läser om allt du berättar, allt verkar helt underbart där!!!

Svar: Det är det, det är som en dröm! Hhahah helt sjukt faktiskt! Det är helt klart värt att komma hit!
idabergmans.blogg.se

2013-02-13 @ 07:18:31
sanna

vart gjorde du dina bröst? klinik och läkare?! dom ser naturliga ut!!

Svar: Proforma clinic, Örjan gribbe! :) taack!
idabergmans.blogg.se

2013-02-13 @ 12:04:25
H

Jag är också nyfiken på brösten..! :)

2013-02-13 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback