Mansion

Igår drog jag och Beka som han heter och åt en lätt middag här i South beach för att sedan dra till nattklubben Mansion. Positivt överraskad!!!! Fyfan vilken nice klubb. Tjejer som hängde i taket, dom som jobba där gick runt i sexiga kläder, även killarna som var superkralliga. Tog en bild men har inte min sladd, glömde den hos Chris och dom! Men får nog tillbaka den snart.
 
Annars sprutades det konfetti, rök osv och då var det ändå på en onsdag dessutom! Spelar ingen roll här nere haha. Jag gick lite wild and crazy och dansade typ på en scen(?) ingen scen, jag vet inte vad det var, men jag var högt upp i luften iallafall helt själv haha, alltid jag, älskar att dansa. Där fick inga killar vara heller. Skulle sååååå gärna vilja hitta någon tjej att umgås med här nere men har bara fått killkompisar haha :( Men det gör inget ändå, nästa gång tar jag med mig någon tjejkompis ner I guess!
 
Nu ska jag ner och äta frukost och sen gå till stranden! TTYL





Kommentarer
anonym

wow du har blivit länkad på http://classe-kinzakenza.blogspot.se/ !

inlägget med dig; http://classe-kinzakenza.blogspot.se/2013/02/ida-in-miami.html

Svar: Woow! Coolt haha det hade jag ingen aning om!! Kul!! :D
idabergmans.blogg.se

2013-02-22 @ 12:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback