MÅL!

Jag har satt upp lite nya mål med träningen. Okej jag skulle bli asvig ju haha, har slarvat som fan hehe men jag ska bli bra igen, eller aa hann ju knappt börja :') *LAT*  När jag är i Miami kanske jag har mer tid att stretcha? Har vart så mycket annat på sistonde. (säger vi)
 
Men igår så provade jag göra armhävningar. Något jag typ aldrig klarat av, har alltid klarat typ max EN förut. (Då pratar jag om riktiga armhävningar, inte på knäna) Igår när jag provade så klarade jag av att göra 10 på raken! 4 gånger tror jag att jag gjorde också! 10 x 4. Fyfan vad glad jag blev, stort för mig. Det känns idag! Har inte ens gjort armhävningar tidigare knappt, men fan vad mycket starkare jag blivit! Fick mig jävligt taggad. Så nu har jag bestämt mig för att innan sommaren, innan juni, så ska jag klara av att göra:
  • Hanstand pushups
  • Pull ups och Chin ups 
  • Gå ner i spagat & splitt... (Vet inte om jag vågar sätta det som mål ens... HAHA iallafall bli vig)

Av mig själv då! (Inga hjälpvikter grejer) Är ni på eller? Eller kan ni?! Sjukt kul att ha ett mål! Det är inte lätta saker heller att göra så det blir en utmaning men jag kommer klara det! Chin ups blir ju lätt den största utmaningen! :| MEN NU JÄVLAR! Har ni mer tips på roliga mål som ni har dela gärna med er, behöver mer motivation och mål i träningen, något att sträva efter mer än en bra kropp!
 
 
Värt att prova!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback