Ledsen

Blev inget poolparty idag. Madeleine var alltför bakis och ville inte dra dit själv så drog till stranden och sedan så hämtade Chris upp mig och jag fick spendera eftermiddagen med hans systrar och deras söner + vänner m.m. för att en av deras söner fyllt år! Det var jättemysigt. Nu börjar även alla hejdån. Det gör mig galen, det är så jävla jobbigt. Speciellt då man träffat människor som man verkligen vill ha kvar i sina liv och fortsätta umgås med men så bor man så långt bort..
 
Var iallfall jättejobbigt men försökte hålla masken och inte göra det för dramatiskt för då skulle jag gråta ihjäl mig. Men efter jag sa hejdå till Chris vilket var det jobbigaste och gick och mötte Madeleine igen fick jag som en ångest attack och började jag gråta haha! :( Men det är bara det att jag mådde så himla dåligt innan jag kom hit och ville bara bort. Nu har jag haft det så himla bra, jag känner mig hemma, jag vill stanna kvar här. Jag är rädd att jag kommer må på samma sätt då jag kommer tillbaka till Sverige. Men antagligen kommer det vara bättre nu. Är så otroligt glad för alla människor jag träffat, alla jag lärt känna. Har fått massvis med vänner jag inte vill släppa taget om.. Jag är även otroligt tacksam för all den hjälp jag fått och blivit erbjuden, finns så många fina människor.
 
Men jag har lovat att jag kommer tillbaka inom kort och det är utan tvekan. Men jag har aldrig känt såhär förut då jag vart utomlands. Inte haft någon hemlängtan alls...
 
Men som sagt, jag kommer tillbaka snart igen, och då blir det en längre tid!
 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 



Kommentarer
Anonym

är d jätteduktig på engelska? :)

2013-02-25 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback