I just want to have fun!

 
Något jag kommit och tänka på idag är hur glad jag är över att trivas i mitt eget sällskap och inte vara beroende av någon. Idag när jag låg på stranden tänkte jag bara: Fan, vad jag klarar mig bra själv. Jag kan verkligen roa mig och jag älskar att träffa nya människor varje dag, att inte låta varje dag vara sig lik. Jag är inte rädd för något, jag tar för mig, jag upptäcker nya saker, tar chanser.. Lovade mig själv att detta år bli starkare än någonsin och inte ta någon skit och bara gå min egen väg och faktiskt vara lite ego för att må bra och inte utnyttjas av andra människor. Jag har kommit otroligt långt redan!! Jag älskar det och jag är så förväntansfull över mitt kommande liv. Ville bara säga det. För jag är så glad i denna stund! Snart ska jag hem och jag har ångest för det, men tänker bara att då blir det work hard på alla sätt och vis med nya jobbet, träning osv sen är det play harder senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback