I got a hangover, oooohh!

Snacka om att jag är trött. Kom hem halv 6 imorse. Jag blev medbjuden på middag med Abbi och hennes vän och det var huuuuur gott som helst, var typ tapas-liknande och vi fick in massa sushi, lamm osv osv. Är inte van att gå på sånna middagar, känner mig inte hemma på fin fina restauranger, men det var en kul grej!
 
Efter så drog vi till klubben som var där precis vid restaurangen/hotellet (klubbar överallt på hotell!) vet inte vad det heter men skulle se det som en "förarklubb" också väldigt gossipgirl style då halva stället är utomhus med fin lounge och pool och så. När man gick på toa var det en tjej som stod där och sträckte fram pappershanddukar när man skulle tvätta händerna.. Jag menar hallå.. Jag känner mig nästan ohövlig att ta emot det, för det är så himla uppenbart att jag kan göra det själv, förstår ni vad jag menar?
 
Sen drog vi till Mynth, riktigt bra klubb!! Börjar dock inse att alla klubbar är bra typ. Gillade verkligen stället och vi drack champagne och jag hade riktigt kul! Sen fick jag skjuts hem och då var det boom ner i sängen. Sovit 4 timmar per natt tre nätter i rad nu, min kropp börjar säga ifrån.. Men vill ju verkligen utnyttja de sista dagarna till fullo!
 



Kommentarer
Johanna Brandin

Älskar din blogg när du är i USA, såååååå kul att läsa skriv mer och bilder!!!!

Svar: åå gulle vad kul att du tycker det!! jag önskar jag kunde men bilder har jag bara min webcam för min kamera är död och kan inte ladda den heller och eftersom jag tappa mobilen med så kan jag bara blogga då jag är på hotellet :( <3
idabergmans.blogg.se

2013-02-22 @ 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback