I am really enjoying this!

Hej babes!
Livet i Miami fortsätter leka :) Haha, ALLTSÅ JAG NJUTER AV VARENDA SEKUND!!!! Ärligt talat allt är fan underbart. Alla är sååååå trevliga, jag blir chockad hela tiden. Igår när jag var inne på på mcdonalds, direkt då jag kom in så ba: WEEELCOOOME! Skitglada allihopa och hur gulliga som helst, så ba "No problem honey have a great day" Jätte söt tjej!! Tänk om dom som jobba på donken i Sverige var så?! Herregud, och då snackar vi bara mcdonalds liksom.
 
Men folk är ganska konstiga också haha men dom är fan inte blyga. Var inne i en skoaffär så kommer det fram en tjej och ba: Excuse me, would you wear these for work? *Pekar på jättefula skor* och jag ba: noooo, I wouldn't.. I don't like them at all.. Hahahah! Hela tiden överallt så pratar folk, men jag gillar verkligen denna kultur! Det är trevligt.
 
Igår var jag och träffade en kille som heter Chris här i Miami som bor här, Sherry jobbade ju så. Hur trevlig som helst var han och han visade mig runt här och fan vad jag fick öva på min engelska.. Hatar när man säger fel men självklart gör man det haha kan ju ínte vara perfekt. Men gjorde mig ändå förstådd och jag förstår ju engelska nästan till 100%. Men man vänjer sig mer och mer, vill verkligen bli grym på engelska! Men det kommer :D Kommer helt klart komma tillbaka hit flera gånger, är redan kär i denna stad!!!
 
Idag har vi vart på stranden ett tag, vi har shoppat lite och sen ätit massa hahah.. Hann inte åka till gymmet för det var så mycket trafik. Nu är vi hemma och vilar och sen ska vi ut i South Beach ikväll (som riktiga stan typ)!
 
 
Min lunch idag hehehe. PLUS EFTERRÄTT som var ananas, banan, melon, kaka. Sen direkt efter åt vi frozen yoghurt också (som glass) med massor utav jordgubbar, kakor, brownies, oreos i också!! FYFAN VA GOTTTTT! :') fan vad fet jag är.
 

Här är stranden som är precis där vi bor, men imorgon ska jag med Chris till South Beach verkar det som. Där är det lite mer turister och så, den "kända stranden" typ :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback