GYM YEEESS

Jaaa jag ska snart dra och gymma! Ska dock ta det jätte jätte lugnt idag, man måste vara försiktig!
Känner mig bra, men det känns ändå som om jag inte har den där hundraprocentiga energin jag brukar ha.
Så kommer ta det väldigt lugnt men klarar inte av att vara hemma bara fyyyy! Panik! Får fan panik av att jag drar till Miami på tisdag och inte kunnat träna så mycket jag ville innan dess. Haha, man vill ju vara fin till stranden! Som tur är så kommer jag träna där borta, blir inte bara att lata sig! :D Tre veckor är för lång tid för att bara slappa! Träning för mig är inte heller något jag "tar ledigt från" det är ju något jag ÄLSKAR att göra, varför ska jag då skippa det då jag har min semester då man ska ha det som bäst.. Haha. Dock blir det inte lika mycket fokus på det! Ska bli kul att blogga därifrån, jag hoppas ni kommer följa mig!
 
Ni som har KIK och facebook får gärna prata med där när jag befinner mig i USA! Kik: idabergman 
Eftersom jag inte kommer att smsa och så! Måste fixa skype också.
 
 
Skulle egentligen ha med mig min systemkamera men eftersom mitt ex vägrar ge den till mig (vi delar på den) så blir man väl utan! Lackar alltså.... Så larvigt! Skulle kunna ta så mycket fina bilder annars!! Men men vad gör man -.- 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback