Godmorgon!

Ledsen för mitt deppinlägg igår, på kvällarna är jag som en helt annan person ibland, därför gillar jag inte kvällar längre. Inte hemma iallafall då jag är ensam, usch! Hoppas det blir bättre snart :)
 
Idag så ska jag träna, försöka få ut min hårförlängning, packa upp mer, ringa försäkringsbolag ang min telefon och sen träffa pontus ikväll, ska bli askul för vi har ju jättemycket att prata om, har inte sett han på en månad typ!
 
Längtar till gymmet!! Så skönt att vara tillbaka, nu jävlar är jag motiverad alltså. Ska verkligen satsa på träning och jobb nu framöver, har mycket att lära mig när jag börjar på mitt nya jobb om två veckor så blir mycket fokus på det!
 
 
Jag vill ha vår nuuuu! Myysigt! Denna är från förra våren.



Kommentarer
Kn

Vart jobbar du nu?:-) Och hur fick du det?

2013-02-27 @ 11:07:36
Jennie

Hur länge kan man ha i hårförlängning? Kör du på keratin? Jag är jätte sugen på att testa men har clips just nu! Skulle bli jätte glad för några råd och tips! :-)

Svar: Keratin brukar man säga typ 3 månader inte mer! Men sen är det ju alltid folk som har kortare och längre. Jag tycker typ håret är bra i 2, sen kaosar mitt haha. Kvalitén på håret spelar också roll. Just nu har jag inflätat men hårkvalitén är så dålig så jag måste ta ut dom så fort som för jag kan knappt göra något med håret, har inte ens haft det en månad.. Men hon jag var hos första gången i höstas är jätteduktig och då beställer du hår från rapunzelofsweden och sätter i det hos henne, det blir jättebra och billigare än om du gör på salong. Säg till om du vill ha nummer eller facebook! :)
idabergmans.blogg.se

2013-02-28 @ 07:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback