Getting ready


 
Hejsan hejsan!
Blev ingen powernap tidigare, vart pigg som en galning eller något! Så gick ut bara en snabbis för att köpa något litet att äta kom hem med kassar från forever 21 och ett par nya skor.. Hittade en ny shoppinggata så kunde inte låta bli, måste dit imorgon igen haha. Fattar inte hur jag ska få med mig allt hem.
 
Nu har jag fixat mig och gjort mig i ordning och blir snart upphämtad för att gå ut och äta middag (jaaa jättesen middag) och sen ska vi till en klubb, som jag inte vart på tidigare så det är ju spännande. Inte så taggad egentligen men vad fan måste ju köra nu sista veckan! Älskar klänningen jag har på mig btw, den är typ helt otrolig :') bilderna gör den inte rättvisa men den dödar!! haha
 
 



Kommentarer
Madeleine

Hejsan Ida!

Jag kom precis till Miami, jag är här och jobbar kort och är ledig över helgen. Jag har inga tjej vänner här, och kommer vara ledig över helgen. Jag hade tyckt det var jätte kul att mötas upp och gå ut, shoppa eller gå på brunsh :) Hör gärna av dig till min mail så kan jag skicka mitt US nummer, är nere vid South beach. Kramkram

2013-02-23 @ 02:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback