Fredag

 Kan börja med att välkomna alla mina nya läsare! Hoppas ni stannar. Idag så fick jag reda på att http://classe-kinzakenza.blogspot.se/ länkat till min blogg, häftigt! och det var ju himla gulligt dessutom.
 
 


Fredag kväll. Jag har ju festat otroligt mycket de senaste dagarna och haft ont i magen som fan på dagarna så idag skippar jag alkoholen och hoppas på mer sömn. Har knappt sovit alltså, för vägrar ju sova bort dagarna, vill inte ens ta en powernap haha. Så tänkte vila ikväll så jag kan ladda inför imorgon som kommer bli min sista riktiga utgång här. Ångest. Får panik av tanken av att åka hem, vill stanna här. Måste. Ska flytta hit - no doubts. Känner mig hemma.
 
Men ikväll så ska jag träffa Chris (haha gillar att jag umgås med hela familjen) och bara ta det lugnt och imorgon ska vi till stranden. Men han kommer lite senare så tänkte gå ut strax och kolla lite i butiker och typ ta en fika.
BTW gillar ni mina skor? Alltså jag är kär i dom jag köpte dom igår och jag är helt tagen, bilden gör dom inte rättvisa men dom är helt otroliga, hade på mig dom igår fick massor med komplimanger! (Ska dock inte ha dom nu ville bara visa)



Kommentarer
Alex

Skitsnygga skor + bra blogg!

Svar: Tack! :D
idabergmans.blogg.se

2013-02-23 @ 04:11:20
ida

vart är tröjan ifrån? sjuuukt snygg!!

Svar: forever 21! taack :D
idabergmans.blogg.se

2013-02-25 @ 19:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback