Forever alone :')

Nu bor jag på mitt hotell! Chris skjutsade hit mig igår kväll och stannade över natten sen åkte han hem imorse. Så nu är jag ensam! Gick och åt frukost i lobbyn sen gick jag runt i lite affärer och köpte lite småskit haha PLUS en mobil så nu har jag äntligen ett amerikanskt telefonnummer och kan även nå min kära familj där hemma.
 
Gick även och köpte behövligheter som schampoo, balsam, tandkräm osv osv eftersom jag inte hade något eget. Även en plattång eftersom dom har andra uttag här. Har alltid lånat av andra men nu behöver jag en egen, kan ju inte gå runt med fult hår i en vecka haha. Blev en dyr morgonshoppingrunda...... Nu tänkte jag fräscha upp mig lite sen gå ut och shoppa igen men på riktigt! Det är molnigt idag igen så då har jag inte tålamod att ligga på stranden.. Tråkiiiigt vill sola! Men får bli senare. Får se vad som händer ikväll, man vet aldrig när man är ensam alltså haha! Men återkommer :) Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback