En godnattcigg

Riktigt uttråkande att vara sjuk..Vid den här tiden är ju typ alla ute och festar eller sover. Så sitter man här och har det boring. Nattugglan! Mår så mycket bättre nu, men nu kan man ju inte hitta på något direkt! Bara att vila och vara helt återställd tills imorgon.. Blir ut att ta godnattciggen nu, sen försöka sova!
 
Kvällar som denna så saknar jag min älskade kära vän Pontus!! Haha:( Han gör lumpen nu. Han är största nattugglan som jag så vi satt alltid uppe och snackade typ varje kväll och bara lyssna på musik och satt och kedjerökte och prata om livet haha. Det var aldrig tråkigt heller, alltid något att prata om. Det var alltid så jävla chill! Men nooo more. DUMMA HAN!!! Va och sa hejdå till han i söndags eftersom GMU började i måndags och då han kommer hem en snabbis igen så är jag i Miami :( Så det blir long time no see! Han och jag har alltid vart bra vänner men kom verkligen sjukt nära varandra dom senaste månaderna, han har ställt upp så sjukt mycket för mig när jag haft det jobbigt på sistonde, alltid funnits där alltså! Så nu är det tomt, nu är man ensam nattuggla :( </3 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback