Club W

Igår fick jag prova på nattlivet. Alltså snacka om att jag älskar allt här. Var på Club W som det hette, en liten men mycket fin nattklubb som var asrolig. Först var vi på massa förarställen, eller kan fan inte kalla dom så. Det är fina hotell som man är på, som ett mingelparty typ ute vid poolarna och så, alla är typ rika.. Hela atmosfären är helt insane. Gick runt där och det kändes helt seriöst som om man var med i Gossip Girl eller något. Sherry vart jättetrött och drog hem innan vi kom till W som klubben kallas så jag umgicks med två nya vänner. En av dom var Sherrys kompis och en av dom var en vi träffade på när vi var ute och som vi tog med oss. HAHA asså jag orkar inte.. Men det är skit bra, jag skaffar mig lite kontakter här nere! :) Kom hem typ 7 på morgonen, fick skjuts hem i värsta bmw:n....... Alla har såååå fina bilar här jag orkar inte vart du än går ser du bilar man ser i Sverige i stan typ en gång i månaden MAX.... om ens det. Ser inte ens sånna billar hemma..  Maseratis, ferraris osv osv. Wherever you go!
 
Jaja nog om det haha ska snart ner till stranden blir hämtad snart, ska bara chilla där hela dagen är trött från igår. Hoppas allt är bra hemma, längtar inte hem!!! :)
 
 
 
Hittade en bild där man ser en del av klubben, utan folk dåra. Riktigt nice, och alla stod och dansade där på dom där grejerna över sofforna. Galet var det! Gryyyym musik dessutom, helt otroligt!!!!!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback