BK

Inte gjort jättemycket idag. Chris åkte ju idag så han har packat och så och sedan följde jag med han till banken osv och sen skjutsade han till flygplatsen. Vi var väldigt sent ute och tror det var en kvart kvar tills han plan gick då vi kom fram. Men han hann! Sen åkte jag och hans systrar och käkade på Burger King. Det är så billigt här :'( åt dubbelwhopper meal sen en bakelse och två stora kakor efter. Tjock som fan :) ångest när jag ser alla som är så duktiga hela tiden, men ska bli bra då jag kommer hem igen! Orkar inte tänka på sånt nu, speciellt inte efter alla omständigheter!

På vägen hem började det spöregna och nu sitter jag och kollar på tv här hemma hos dom. Hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag allihopa. Saknar mina fina vänner och familj men konstigt bog så längtar jag ändå inte hem knappt. Är jag störd då? Hhaha. Det säger en ett och annat, jag vill verkligen flytta från Sverige.

Här är btw två bilder på en skitcool ny sak som finns på BK här. Läskmaskin. Man trycker på en touchscreen vad man vill ha, värsta hightech :o Abbey som är på bilden hade inte heller sett en sån förut så vi tyckte den va ascool! Hahah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback