Bättre

Hej allihopa! Mår sååå mycket bättre idag. Blev inget bloggande igår, orkade allvarligt talat knappt röra mig. Låg i soffan hela dagen, ställde mig upp tre gånger tror jag. Det var hemsk, har typ bara sovit. Min fina vän Natta kom förbi mig med godis, munkar, cola, c-vitamin, mat osv och det piggade upp rejält! Världens bästa vän! Men ni förstår kanske varför jag inte bloggade igår då, men idag ska jag se till att få ihop lite roliga inlägg då jag ändå inte har något bättre för mig, ska ta det lugnt!
 
Självklart då man är sjuk så ringer de både från coop och dagiset och frågar om man vill jobba! Då man faktiskt behöver det också men tvingas att säga nej.... Sååå jobbigt! Detta blir även min sista lugna dag innan jag åker till Miami. Jobbar i helgen och måndag har jag både möten hit och dit, måste packa osv :o streess!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback