and here we go again..

Fuck fuck fuck jag orkar inteeeeeeeee, trodde för en stund att detta var över. Men tydligen inte. Detta börjar skrämma mig. Känns som jag är tillbaka på ruta ett. Någon mer än jag som lider av ångestattacker? Vad gör man.. Det är så sjukt, jag känner mig så ensam och oförstådd fast jag har så mycket folk ändå "runt omkring mig". I Miami var jag all by myself, men kände mig aldrig ensam. Kanske bara var denna semestergrejen, men ändå..
 
Verkar som att man får återgå till sömnproblem. Kul!
 


 
''
 
 
 
 



Kommentarer
Hg

Börja gå på Kbt

2013-02-27 @ 11:46:07
e

Hej! Lider också av ångest och har jäkligt svårt att sova, stressar upp mig innan och får liksom ont i hjärtat och hög puls. Maila mig om du känner att du vill prata med någon, skulle behöva det själv.

2013-02-27 @ 16:05:25
DArling

shit du verkar va exakt som mig haha jag led också av det innan tror det har med "drömmen" att göra i och med att du precis var i miami. Det har varit min dröm i fleeera år och kände att jag heller inte kunde sova om nätterna, hade ångest varför är jag här när jag borde vara i usa osv, men vet inte hur men det försvann sen... kan vara i samband med att jag gjorde slut med mitt ex också, efter det mådde jag bättre... kändes som om jag var fri och verkligen kunde göra vad jag ville. Hoppas det blir bättre:)

Svar: Jag vet faktiskt inte för att jag hade så jättemycket innan jag åkte! Då hade jag dock tusen mer anledningar till att vara ledsen.. Tog ju också slut med mitt ex, blev i princip arbetslös osv.. Nu borde jag inte ha det. Men tror också att det är på grund av att jag vill leva ett annat liv och vet att jag så enkelt kan leva i princip det livet jag vill men att jag är på fel ställe osv.. Att jag typ slösar dagar här hemma haha.. sjukt.. men försöker acceptera just nu och tänka att allting inte kan hända på en gång, försöker blicka framåt och istället ha som mål att typ flytta nästa sommar!! Då jag är 21 dessutom, blir lagom :) hahah!! Men tror det handlar mycket om tankesätt bara, sitter i psyket!! Men ibland kan man bara inte kontrollera det!!
idabergmans.blogg.se

2013-02-28 @ 00:16:28
URL: http://www.princessdarling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback