Alltså hur!

Hej vänner!
Ni vill inte veta vad som hände idag påväg till gymmet. Jag har ju en tillfällig mobil just nu, hämtade ut ett nytt simkort IGÅR.. När jag sitter i bilen halvvägs framme så märker jag att mobilen är borta. Då kom jag på att jag lämnade mobilen på taket :) Alltså.... Bara jag. Det är fan roligt. Hur??! Jävla försäkringsidioterna jag ringde idag också är ju dumma i huvudet också så blir väl att köpa en helt ny mobil. Dyrt. Kul! Måste ju ha en iphone haha. Sen har jag inte fått igång min andra nya data heller sen jag kom hem, den envisas med att inte funka här hemma. Därav inga bilder heller. Men då jag fixat allt så blir det roligare. Allt är knas just nu!
 
Gymmade iallafall med Sonny idag och det var ju kul och lärorikt :) Vi gick i 30 min sen körde vi axlar + mage. Nu har jag precis ätit middag med min mami. Satt och diskuterade förhållanden, äktenskap killar i allmänhet haha. Något som får mig galen verkligen, måste dela med mig av mina tankar sen fan!
 
Men nu ska jag ta en snabbdusch sen åka förbi och säga hej till Pontus och uppdatera varandra om våra liv lite tänkte jag, skoj skoj! :) Hörs senare!
 
Wow. FItspo i massor nu då sötsuget kommer :( haha



Kommentarer
Anonym

Hello :-)
Jag läste i ett tidigare inlägg att du dricker
Craze innan träning!
Hur är craze i smaken?
Får du sömnproblem av den?
Är en pwo en fettförbränare med el bara
taggande?

(Jag har druckit en pwo från ett annan märke
o fick sömnproblem. Jag slutade att dricka
Det och endast om jag tränade på morgonen.
Kanske e drf du inte kan sova?)

2013-02-28 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback